, формування її культури та особливостей суспільної свідомості.
проінформувати студентів про основні події на території Північно-Західної і Східної Русі, а відтак Московської держави;
сформувати у студентів навичку швидкого розпізнавання псевдоісторичних міфів та фальсифікацій;
навчити студентів аналізувати весь комплекс історичних джерел і робити висновки щодо тих чи інших історичних подій;
прищепити студентам уміння працювати з науковою літературою;
навчити студентів розрізняти міфи та історичні факти в історії Росії доби середньовіччя;
основні факти , процеси і явища , що характеризують цілісність і системність Російської історії та всесвітньої історії ;
періодизацію всесвітньої та Російської історії ;
сучасні версії і трактування найважливіших проблем Російської історії ;
•історичну обумовленість суспільних процесів ;
•особливості історичного шляху Росії , її роль у світовому співтоваристві.
вміти :
•проводити пошук історичної інформації в джерелах різного типу;
•критично аналізувати джерело історичної інформації ( характеризувати авторство джерела, час , обставини і мети його створення ) ;
•аналізувати історичну інформацію , подану у різних знакових системах (текст , карта , таблиця , схема , аудіовізуальний ряд) ;
•розрізняти в історичній інформації факти і думки , історичні описи та історичні пояснення
•встановлювати причинно - наслідкові зв'язки між явищами , просторові і тимчасові рамки досліджуваних історичних процесів і явищ ;
•брати участь у дискусіях з історичних проблем , формулювати власну позицію з обговорюваних питань , використовуючи для аргументації історичні відомості ;
•представляти результати вивчення історичного матеріалу у формах конспекту , реферату , рецензії.
- Teacher: Михайло Костянтинович Чучко