є вибірковою для студентів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Термін навчання – 3 семестр, загальна кількість годин та кредитів ЕСTS: 120/4. Вивчення даної дисципліни передбачає засвоєння основних загальнотеоретичних та прикладних аспектів спеціальності 052 Політологія. Навчальна дисципліна зорієнтована на отримання теоретичних та практичних знань й практичних навичок у галузі іміджології, іміджмейкінгу та брендінгу. Призначення навчальної дисципліни вимагає рівномірного розподілу лекційних, семінарських і практичних занять (16 годин лекцій, 16 годин семінарських занять). Тематичний розподіл передбачає узгодження навчального матеріалу та практичних завдань курсу з іншими методологічними курсами.
вивченні особливостей сучасної політичної іміджелогії, основних цілей та принципів політичного іміджмейкінгу та брендінгу й засобів їх формування. Щоб здобувачі вищої освіти опанували та систематизували наукові знаннями про: історію, теорію та методологію політичної іміджології та брендінгу, а також основні іміджеві та брендінгові стратегіями; відмінності різних типів політичних іміджів та основні етапи формування політично іміджу та бренду, потреби лідерів у формуванні того чи іншого іміджевого типу; особливості формування іміджу держави, бренду регіону. Тому у курсі представлено як огляд теоретико-методологічних підходів, так і інструментів, які потрібні для формування іміджу та бренду в конкретній політичній ситуації та використання відповідних стратегій для його просування на політичному ринку.
Завдання навчальної дисципліни:
- висвітлити теоретико-методологічні засади іміджології;
- ознайомити з базовими поняттями дисципліни;
- визначити місце та роль іміджології в системі консультаційних послуг;
- розглянути закономірності формування і трансформації іміджу, способи корекції та управління іміджем;
- розкрити особливості процесу побудови іміджу особи та організації; особистого іміджу, іміджу організації, іміджу держави;
- системних знань щодо стимулювання розвитку територій на засадах брендингу та маркетингу, розвиток основних складових когнітивного, функціонального та ціннісного компонентів професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування щодо організації та здійснення ефективного управління з використанням інструментів публічного маркетингу.
- Teacher: Ірина Олександрівна Равлик