Навчальна дисципліна «Психодіагностика та корекція осіб з порушеннями мовлення» є обов’язковою освітньою компонентою освітньо-професійної програми «Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, яка спрямована на формування у студентів системи основних понять психодіагностики, оволодінню теорією та практикою психодіагностичних досліджень (обстежень); знань етико-деонтологічних та правових аспектів діагностичної та корекційно-розвивальної роботи з особами з порушеннями мовлення; розуміння завдань, принципів і володіння методами психодіагностики осіб з мовленнєвими я студентів із принципами, завданнями, методами, прийомами діагностичної та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з я здатності у студентів, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Логопедія», самостійно планувати та реалізовувати на практиці адекватні методи і прийоми корекційно-розвивальної роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями.