Ефективна діяльність компанії туристичного бізнесу залежить від своєчасного визначення маркетингової стратегії та послідовного здійснення маркетингової політики. Механізмом, здатним ініціювати широкий розвиток туристичної галузі, активізувати діяльність у ній та  забезпечити досягнення її результативності в динамічних умовах ринкової кон’юнктури, є впровадження в управлінську практику туристичних підприємств принципів і методів маркетингу. Саме вони забезпечують обґрунтованість управлінських рішень та дають змогу збалансувати попит і пропозицію на конкретному сегменті вітчизняного ринку. Вдале поєднання інструментів маркетингу є обов’язковим атрибутом успішності туристичних підприємств.

Метою курсу є формування у здобувачів вищої освіти знань та вмінь на основі аналізу динамічного маркетингового середовища  приймати економічно обґрунтовані та зважені рішення щодо управління маркетинговим комплексом туристичного підприємства в умовах конкуренції та непередбачуваності очікуваних наслідків.