
Завдання вивчення навчальної дисципліни: дати уявлення про психологічні, психофізіологічні, психолінгвістичні структури процесів читання, письма та рахункових операцій; познайомити студентів з сучасними концепціями, що відбивають погляди на природу, механізми, прояви дисграфії, дислексії, дискалькуліі; дати уявлення про стан базисних складових писемного мовлення при його порушеннях; дати уявлення про критерії диференціальної діагностики різних форм дисграфії, дислексії, дискалькулії; сформувати навички орієнтації в сучасних методиках подолання порушень писемного мовлення і рахункових операцій. виховання професійної культури в організації та побудові конструктивних взаємодій у різних розвиваючих психолого-педагогічних ситуаціях; розвиток гуманістичних ціннісних орієнтацій у ході реалізації професійної діяльності; формування прагнення до вдосконалення професійної компетентності; виховання професійного інтересу до науково-практичної діяльності та творчого підходу до її організації.
- Викладач: Рудницька-Юрійчук Ірина Романівна
- Викладач: Смірнова Людмила Миколаївна