Дисципліна «SMM маркетинг» є дисципліною вибору для студентів 2-го та 3-го курсу першого бакалаврського рівня вищої освіти, спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 292 «Міжнародні економічні відносини», галузі знань 07-Управління та адміністрування.
Метою вивчення дисципліни «SMM маркетинг» є: сформувати у студентів необхідний обсяг теоретичних і практичних знань про механізми успішного просування бізнесу в соціальних мережах; практичне оволодіння основними інструментами просування бізнесу в соціальних мережах; розвиток навичок формування SMM-стратегії, контент-стратегії, налаштування рекламного кабінету.
- Teacher: Тетяна Петрівна Юрій