Мета та завдання вивчення дисципліни « Колористика (Нарисна геометрія) » є формування систематизованого знання про основи кольорознавства і колористики, набуття навичок виконання колористичних площинних композицій на базі отриманих відомостей про принципи і закономірності гармонійного поєднання кольорів, а також колористичних композицій, заснованих на психологічному впливу кольорів і асоціаціях, що викликаються ними; підготовка студента до творчої діяльності в області кольорознавство і сучасного дизайну в інтер’єрі та архітектурі на основі методів і засобів створення художнього образу.          

      Призначення курсу полях в тому, що студенти після його вивчення зможуть вирішувати найрізноманітніші завдання в процесі навчання, а також в самостійній творчій і професійній діяльності по опорядженню будівель та споруд. 

        Вивчення дисципліни «Колористика» - одна із основних загальнохудожніх дисциплін в галузі «Архітектура та будівництво», призначена для надання системних відомостей про колір, його фізичні та психофізіологічні властивості в аспекті проблем кольорової гармонії та естетичного й психологічного впливу кольору на людину. 

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни « Колористика (Нарисна геометрія) » студент повинен 

знати: 

основи теорії кольору;

закони кольорознавства;

закони змішування кольорів;

принципи гармонійного поєднання кольорів;

системи аналізу кольорових поєднань;

способи образно-емоційного впливу на людину;

розподілення кольору по формі;

вили колірного рішення картини; 

естетичні критерії створення та оцінки художніх, народних і декоративно-прикладних виробів;

вміти:

змішувати кольори різними способами;

створювати колірно-тональний ряд для створення будь-якого зображення;

створювати дванадцяти кольоровий хроматичний ряд (спектр);

створювати типи кольорової організації композиції: ізохромія, хомеохромія, мірохромія;

використовувати закони оптичного змішування кольору в живописі і дизайні; 

використовувати співвідношення простих і складних кольорів (визначених та невизначених);

використовувати співвідношення напів тонів, що складають форму предмета та їх колористичне збагачування;

використовувати закономірності співвідношення кольорів у реальному просторі (три мірному)  та  на площині (двомірному просторі); 

використовувати закони декоративного та живописного вираження кольору в образно асоціативній кольоровій композиції.