Мета курсу  – ознайомлення із інформаційно-технологічними засадами розвитку й діяльності інформаційних агентств, їх досвідом, місцем і роллю у вітчизняному та світовому інформаційних просторах, вироблення уміння і навичок роботи із новинними матеріалами, засвоєння найважливіших вимог до повідомлень інформаційних агентств, ознайомлення із жанровим потенціалом агенційної журналістики.

Головні завдання дисципліни:  

·         познайомити студентів із ознайомити студентів з основними етапами становлення і розвитку інформаційних агентств, їх роллю і місцем у процесах глобалізації;

·         установити особливості роботи журналіста для інформаційного агентства;

·         надати студентам базові відомості про жанри новинної журналістики, про збагачення інформаційними агентствами жанрової палітри журналістики;

·         домогтися розуміння студентами понять «агенційна журналістика», «інформаційний продукт»;

·         забезпечити засвоєння студентами принципів побудови повідомлень світових та вітчизняних інформаційних агентств;

·         забезпечити засвоєння студентами вимог, які висуваються до матеріалів інформаційних агентств, навчити користуватися жанровим потенціалом ;

·         ознайомити студентів  із  структурою та організацією роботи інформаційних агентств:

·         навчити редагувати  матеріали інформаційних агентств, адаптуючи їх до потреб потенційної аудиторії. ;

·         подбати про перспективне бачення студентами можливостей і проблем глобальних та національних інформаційних агентств в епоху Інтернету.