Мета курсу – ознайомлення із інформаційно-технологічними засадами розвитку й діяльності інформаційних агентств, їх досвідом, місцем і роллю у вітчизняному та світовому інформаційних просторах, вироблення уміння і навичок роботи із новинними матеріалами, засвоєння найважливіших вимог до повідомлень інформаційних агентств, ознайомлення із жанровим потенціалом агенційної журналістики.
Головні завдання дисципліни:
· познайомити студентів із ознайомити студентів з основними етапами становлення і розвитку інформаційних агентств, їх роллю і місцем у процесах глобалізації;
· установити особливості роботи журналіста для інформаційного агентства;
· надати студентам базові відомості про жанри новинної журналістики, про збагачення інформаційними агентствами жанрової палітри журналістики;
· домогтися розуміння студентами понять «агенційна журналістика», «інформаційний продукт»;
· забезпечити засвоєння студентами принципів побудови повідомлень світових та вітчизняних інформаційних агентств;
· забезпечити засвоєння студентами вимог, які висуваються до матеріалів інформаційних агентств, навчити користуватися жанровим потенціалом ;
· ознайомити студентів із структурою та організацією роботи інформаційних агентств:
· навчити редагувати матеріали інформаційних агентств, адаптуючи їх до потреб потенційної аудиторії. ;
· подбати про перспективне бачення студентами можливостей і проблем глобальних та національних інформаційних агентств в епоху Інтернету.