Курс “Літературний менеджмент та книжковий маркетинг” зорієнтований на широке коло здобувачів вищої освіти, зацікавлених культурним і літературним менеджментом. Предмет дає базове уявлення про культурний та літературний менеджмент, книжковий  маркетинг, формує практичні навички літературного менеджера,  літературного  агента, букскаута. Дисципліна комплексно  інформує слухачів про актуальні концепції промоції і комунікації, піар-техніки щодо бренду автора, подає особливості співпраці  з сучасними письменниками, видавництвами, перекладачами, літературними критиками, читачами та ЗМІ. Курс сприяє генеруванню ідей, моделюванню, вивченню кейсів культурних та соціальних ініціатив та передбачає розробку концепції власного літературного проєкту – бук-трейлер,  пресреліз, розробка піар-стратегії та бренду автора, план співпраці з сучасним письменником, видавництвами, перекладачами, літературним критиком, ЗМІ, план організації літературного івенту.