Метою курсу “Аналіз медіадискурсу” є формування в студентів вмінь і навичок аналізувати специфіку та потенціал різноманітних засобів впливу на аудиторію, використаних у різних типах медіатекстів. Студенти дізнаються з як мовленнєва поведінка відомих людей, представників мас-медіа впливає на суспільство; як мова слугує інструментом для конструювання суспільної думки; як орієнтуватися в інформації довкола та як розпізнавати суб’єктивну інтерпретацію подій та явищ, пропаганду. Специфіка курсу полягає в його орієнтованості на прагматичний підхід до аналізу різних медіа-ресурсів як минулого, так і сьогодення з метою формування неупередженого ставлення до подій, які висвітлюються у медіа, а також для чіткішого розуміння функціоналу засобів впливу та маніпуляції читацькою і глядацькою аудиторією. Після завершення курсу студенти зможуть імплементувати знання у сферах реклами, новин, аналітики, публіцистики. Вивчення дисципліни сприятиме кращому розумінню медійних текстів. Студенти вдосконалять навички ділової та повсякденної комунікації, а також отримають необхідні знання для підготовки власних промов, новин чи реклами.