Структура курсу вивчення іноземної мови у ВНЗ базується на таких видах діяльності:

        1) усне мовлення, читання, аудіювання;

        2) переклад та письмо;

        3) граматика, фонетика та лексика.

Курс є логічним продовженням вивчення іноземної мови у школі і складається з нижче вказаних етапів:

 Перший етап (І курс (1 сем)) – адаптивний курс: проводиться лексична, тематична, культурологічна підготовка до розширення бази знань та переходу до вивчення  курсу „Іно­земна мова за професійним спрямуванням”.

Другий етап ( І курс (2 сем.), ІІ курс (ІІІ сем., 1 модуль) – виробляються вміння та навички, необхідні для різних видів читання, монологічного мовлення, діалогів, бесід; вдосконалення вміння та навичок чи­тання; поглиблення фонетичних, граматичних, лексичних навичок, підготовка переходу до ви­вчення  поглибленого курсу іноземної мови.

         Третій етап (ІІ курс ІІІ сем., 2 модуль) – закріплення отриманих знань, оволодіння навичками реферування спеціальної літератури, перекладу; здійснення переходу від вивчення мови, як навчального предмета до практичного використання в учбових, наукових, пізнавальних та комунікативних цілях.