, пропонує огляд класичних і новітніх літературознавчих методологій: методологічних підходів та методик аналізу літературного тексту (теоретична й аналітична поетика, біографічний метод, історична поетика, генологія, культурно-історична школа, міфопоетика, компаративістика, імагологія, формалізм, герменевтика, рецепція, структуралізм, постструктуралізм і деконструкція, інтертекстуальність, інтермедіальність, наратологія, антропологія, постколоніалізм, мультикультуралізм, гендерні студії та феміністична критика. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методологічні критерії сучасних літературознавчих досліджень. Студенти матимуть нагоду проаналізувати найцікавіші літературні зразки світової літератури за допомогою трендових методологічних практик.
2. Мета навчальної дисципліни: вивчення природи методології як передумови наукового дискурсу, оволодіння теоретико-методологічною базою сучасного українського та зарубіжного літературознавства, опанування основ наукової діяльності, осягнення актуальних напрямів зарубіжного й вітчизняного літературознавства, усвідомлення специфіки літературознавчої методології та питань наукової етики, ознайомлення з новітніми дослідницькими методами у контексті класичних, продуманий вибір належного методологічного підходу до предмета розвідки та вміння екстраполювати набуті знання у власне наукове дослідження.
- Викладач: Тичініна Альона Романівна