Призначення навчальної дисципліни «Медіаграмотність для прийняття рішень» полягає у формуванні медіакомпетентності в здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти в контексті інформатизації суспільства та розвитку навичок критичного мислення при прийнятті управлінських рішень. В Національному освітньому стандарті вищої професійної освіти медіакомпетентність позначена як результат освіти майбутніх професіоналів.
Вибіркова навчальна дисципліна «Медіаграмотність для прийняття рішень» передбачає комунікативно-ситуативну активність здобувачів вищої освіти в осмисленні явища «медіа» та їх різновидів; аналізу й узагальнення інформації; сутності медіапростору та його впливу на соціум та бізнес-процеси, зокрема – у сфері їх майбутньої професійної діяльності.
В процесі опанування цього курсу студенти посилять навички з з КСІ (критичного сприйняття інформації) в площині таких тем:
Новації в джерелах інформації для прийняття рішень: можливості Інтернет. Цифрова ідентичність
Сутність «медіа» та «медіаграмотності» в контексті цифрової економіки
Ваше медіаполе та лайфхаки керування в інформаційній лавині
Соціальні мережі як вид мас-медіа. Конфіденційність інформації.
Маркери КСІ (критичне сприйняття інформації) в епоху діджиталізації
Моделі інформаційної взаємодії фірми при прийнятті рішень.
Формування інформаційного трафарету. Стратегія пошуку інформації фірми.
Фандрейзинг та діджиталізація.
Прийняття рішення та джинса: (політична, комерційна та іміджева)