Призначення навчальної дисципліни «Медіаграмотність для прийняття рішень» полягає у формуванні медіакомпетентності в здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти в контексті інформатизації суспільства та  розвитку навичок критичного мислення при прийнятті управлінських рішень. В Національному освітньому стандарті вищої професійної освіти  медіакомпетентність позначена як результат освіти майбутніх професіоналів.

Вибіркова навчальна дисципліна «Медіаграмотність для прийняття рішень» передбачає комунікативно-ситуативну активність здобувачів вищої освіти в осмисленні явища «медіа» та їх різновидів; аналізу й узагальнення інформації; сутності медіапростору та його впливу на соціум та бізнес-процеси, зокрема – у сфері їх майбутньої професійної діяльності.

В процесі опанування цього курсу студенти посилять навички з з КСІ (критичного сприйняття інформації) в площині таких тем:

Новації в джерелах інформації для прийняття рішень: можливості Інтернет. Цифрова ідентичність

Сутність «медіа» та «медіаграмотності» в контексті цифрової економіки

Ваше медіаполе та лайфхаки керування в інформаційній лавині

Соціальні мережі як вид мас-медіа. Конфіденційність інформації.

Маркери КСІ (критичне сприйняття інформації) в епоху діджиталізації

Моделі інформаційної взаємодії фірми при прийнятті рішень.

Формування інформаційного трафарету. Стратегія пошуку інформації фірми.

Фандрейзинг та діджиталізація.

Прийняття рішення та джинса: (політична, комерційна та іміджева)