Мета навчальної дисципліни "Основи інклюзивної освіти" -  ознайомлення студентів із актуальними проблемами інклюзивної освіти, засвоєння її теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад.

Основні завдання курсу:

-        сформувати усвідомлене розуміння основних положень інклюзивної освіти;

-        дослідити особливості розвитку інклюзивної освіти в історичній ретроспективі, нормативні та навчально-методичні засади організації освітнього процесу в інклюзивному класі, школі;

-        сформувати уявлення про особистість педагога закладу з інклюзивною формою навчання, а також особистість дитини з особливими освітніми  потребами як ключових осіб інклюзивної освіти;

-        забезпечити якісне розуміння студентами умов ефективної освітньої інклюзії вихованців інклюзивного класу, досконале володіння стратегіями взаємодії з учасниками освітнього процесу, технологіями та техніками навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку;

-        забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами;

-        розвинути педагогічне мислення, гуманістичну спрямованість, професійні якості особистості майбутнього фахівця;

- виховувати інклюзивну культуру студентів, розвивати навички толерантної  взаємодії з оточуючими.