
Мета навчальної дисципліни "Основи інклюзивної освіти" - ознайомлення студентів із актуальними проблемами інклюзивної освіти, засвоєння її теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад.
Основні завдання курсу:
- сформувати усвідомлене розуміння основних положень інклюзивної освіти;
- дослідити особливості розвитку інклюзивної освіти в історичній ретроспективі, нормативні та навчально-методичні засади організації освітнього процесу в інклюзивному класі, школі;
- сформувати уявлення про особистість педагога закладу з інклюзивною формою навчання, а також особистість дитини з особливими освітніми потребами як ключових осіб інклюзивної освіти;
- забезпечити якісне розуміння студентами умов ефективної освітньої інклюзії вихованців інклюзивного класу, досконале володіння стратегіями взаємодії з учасниками освітнього процесу, технологіями та техніками навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку;
- забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами;
- розвинути педагогічне мислення, гуманістичну спрямованість, професійні якості особистості майбутнього фахівця;
- виховувати інклюзивну культуру студентів, розвивати навички толерантної взаємодії з оточуючими.
- Викладач: Андрійчук Світлана Василівна
- Викладач: Платаш Лариса Броніславівна