Мета навчальної дисципліни: надати майбутнім фахівцям систему знань і навичок з сільськогосподарського дорадництва, підкреслити роль спеціалістів аграрного профілю як консультантів.
Завдання – вивчення теорії і практики організації аграрного бізнесу, набуття навичок аналізу процесів, що відбуваються у роботі аграрних підприємств; формування знань і вмінь використовувати набуті знання стосовно вирішення задач бізнес аналізу на сучасному агропідприємстві.
Пререквізити. Дисципліни, що містять знання, уміння й навички, необхідні для освоєння досліджуваної дисципліни: Рослинництво, Ґрунтознавство, Садівництво та плодівництво, Овочівництво, Землеробство, Агрохімія, Система добрив, Захист рослин.
Результати навчання
Вивчення навчальної дисципліни сприятиме формуванню елементів інтегральної, загальних та фахових компетентностей.
Інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері агрономії при здійсненні професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності:
ЗК3. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК5. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
Спеціальні (фахові) компетентності:
CKl. Здатність керувати колективом, забезпечувати розвиток персоналу, толерантно сприймати соціальні, етнічні та культурні відмінності.
CK2. Здатність аналізувати та оцінювати сучасні проблеми, перспективи розвитку та науково-технічну політику в сфері агрономії.
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
– суть Закону України “Про сільськогосподарську дорадчу діяльність” та інших нормативних документів,
– структуру світових систем служби сільськогосподарського дорадництва;
– роль системи сільськогосподарського дорадництва в Україні та характер- ристику діючих моделей;
– методологію організації навчальних заходів: консультацій, семінарів, демонстрацій тощо;
– особливості роботи з інформаційно-комунікаційними системами;
– методологію роботи з окремими людьми, групами, громадянами і громадськими організаціями;
– філософські та етичні аспекти дорадчої діяльності;
– особливості економічного аналізу і консультування з профілю роботи фахівця;
– інформаційні потреби користувачів облікової інформації в управлінні аграрним підприємством;
вміти:
– спілкуватися з людьми різних соціальних верств;
– визначати потребу фермерів та сільськогосподарських товаровиробників у наданні консультаційних послуг;
– кваліфіковано застосовувати масові, групові та індивідуальні методи роботи з сільськими товаровиробниками;
– вибирати найбільш дійові методи розповсюдження інформації;
– використовувати сучасні інформаційні технології в роботі дорадчої служби;
– надавати консультації управлінському персоналу суб’єкта господарювання щодо облікової інформації;
– обґрунтовувати висновки для консультування менеджменту суб’єкта господарювання АПК.
- Teacher: Мар'яна Мирославівна Гуменюк