- це  набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності; отримання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним і писемним діалогічним і монологічним мовленням у межах фахової тематики; перекладу  фахової літератури з іноземної мови на рідну; реферування та анотування суспільно-політичної та загальнонаукової літератури рідною та іноземною мовами. Мета навчальної дисципліни полягає у формуванні в аспірантів риторики іншомовного спілкування, базою для якої є комунікативні уміння, сформовані на основі мовних знань і навичок, що відповідають стандарту В2+/С1. Розвиток риторики іншомовного спілкування залежить від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, навичок і умінь, які забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві. Дисципліна «Академічне письмо і риторика іншомовного спілкування»  забезпечує додатковий інструментарій – професійно орієнтовану комунікативну компетентність для успішного вивчення профілюючих дисциплін. Ця компетентність розвивається, насамперед, через формування навичок і розвиток умінь в основних видах мовленнєвої діяльності, що охоплює рецепцію, продукцію, інтеракцію, медіацію та реалізується як в усній, так і в письмовій формах.