Курс «Event-маркетинг» спрямований на розвиток професійних компетенцій пов’язаних з розумінням та використанням подій як інструменту інтегрованих маркетингових комунікацій. 

Студенти зможуть зрозуміти цілі використання, цикл розробки подій, підходи до створення і управління подією, методи оцінки її ефективності, вивчити ключові аспекти поведінки учасників подій (групова поведінка), і відповідні їм психологічні і емоційні аспекти, пов'язані з прийняттям рішення про покупку і взаємодією з брендом. На конкретних практичних прикладах студентам буде надана можливість визначати основні завдання розробки і реалізації події в контексті розвитку і підтримки бренду, розробляти плани управління подією, а також використовувати подію спільно з іншими вивченими інструментами маркетингових інтегрованих комунікацій на практиці з подальшою оцінкою ефективності.