Мета навчальної дисципліни «Маркетинг у фізичній культурі і спорті» полягає у формуванні у студентів повного уявлення про маркетинг послуг у галузі фізичної культури та спорті, а також навчити застосовувати отримані знання у практичній діяльності.
2. Результати вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг у фізичній культурі і спорті»:
знати:
- мету і завдання маркетингу у сфері фізичної культури і спорті;
- суть , основні елементи, особливості і тенденції розвитку маркетингових комунікацій в системі фізичної культури;
- особливості та приклади позиціонування послуг фізичної культури та спорту;
- методики ціноутворення у сфері фізичної культури та спорті;
- послідовність дій по встановленні, організації, розвитку маркетингових комунікацій на підприємстві фізкультурно-спортивного профілю;
- методики організації маркетингового контролю за результативністю роботи фізкультурно-оздоровчої та спортивної організації;
- основні нормативно-правові акти, що регулюють фізкультурно-оздоровчі та спортивні організації.
вміти:
- збирати, аналізувати маркетингову інформацію;
- прогнозувати попит на послуги в сфері фізичної культури та в спорті;
- проводити дослідження маркетингового середовища для реалізації послуги у галузях фізичної культури та спорту;
- оцінювати та розраховувати конкурентоздатність послуг фізкультурно-оздоровчих та спортивних організаціях;
- встановлювати та корегувати ціни на послуги та товари фізкультурного та спортивного профілю;
- застосовувати маркетингові інструменти для здійснення маркетингової комунікаційної політики фізкультурно-оздоровчих та спортивних організацій.
- Teacher: Ірина Іванівна Гавриш
- Teacher: Ірина Павлівна Зрибнєва