Метою вивчення дисципліни є формування цілісної системи знань про стратегії сучасного електронного бізнесу, отримання компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів, надання уявлення про організаційно-технологічну модель ведення електронного бізнесу та практичних знань її реалізації.

Перевагами програми даної дисципліни  є те, що вона орієнтована на глибоке та ґрунтовне засвоєння студентами сучасних інструментів  електронного бізнесу,  спрямована на набуття практично орієнтованих навичок управління е-бізнесом, підприємствами, організаціями, діяльність яких пов’язана з електронними продажами; вивчення особливостей ведення інформаційного бізнесу в мережі та надання фінансових послуг; ознайомлення з особливостями ведення рекламного бізнесу в мережі та наданням послуг зв'язку і спілкування; поглиблене вивчення спеціалізованих інформаційних систем і технологій для різних напрямів електронної комерції; використання сучасного навчально-методичного забезпечення .