Предметом вивчення «ІЕ та ЕД» є історичний процес еволюції світової економіки та економічної думки з урахуванням теоретичних, філософських та національних особливостей. Програма навчальної дисципліни «Історія економіки та економічної думки» складається з 14 тем в площині 2-х змістових модулів:

I. Еволюція економічних відносин та економічних вчень доринкової епохи та епохи становлення ринкових відносин.

II. Еволюція економічних відносин та економічних вчень епохи регульованих ринкових відносин.

Результатом вивчення курсу є формування таких компетентностей бакалавра:

 Інтегральна компетентність - здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері економіки та у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки.

Загальні компетентності - здатність до аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів; набуття гнучкого та креативного мислення, відкритість до застосування знань та компетентностей щодо функціонування та розвитку економічних явищ і процесів в широкому діапазоні можливих місць роботи та повсякденному житті; здатність приймати обґрунтовані рішення на основі об‘єктивної інформації з використанням різних джерел її отримання способів та методів пошуку, обробки та аналізу; здатність до ефективної комунікації та до представлення складної комплексної інформації у стислій формі усно та письмово, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології та відповідні технічні терміни.

Фахові компетентності спеціальності - знання та розуміння змісту, методології та інструментарію напрямів соціально-економічної політики держави; здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері регулювання соціально-економічних відносин, розробляти та впроваджувати відповідні заходи; здатність використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність та сферу професійних інтересів; здатність описувати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати для прийняття економічних рішень.