Мета навчальної дисципліни:  формування у студентів уявлень про методологічні засади науково-дослідного процесу, засвоєння ними знань про сутність, специфіку та різновиди наукових методів отримання соціальної інформації, а також про можливості її використання в конкретних практичних ситуаціях; формування навичок та вмінь застосування конкретних прийомів і процедур збору, обробки, представлення й інтерпретації емпіричних даних.

Завдання:

- засвоєння студентами знань про методико-методологічні, організаційно-технічні та процедурні аспекти організації та проведення соціальних досліджень;

- формування в студентів умінь застосування конкретних методів, методик, процедур дослідження соціальних явищ та процесів залежно від дослідницької проблеми;

- прищеплення студентам навичок наукової організації та планування соціальних досліджень, їх проведення, а також оформлення та використання отриманої соціальної інформації з урахуванням вимог замовника, наукових принципів та норм професійної етики;

- ознайомлення студентів із сучасною літературою з методологічних і методичних аспектів соціальних досліджень, з програмами та результатами науково-дослідної діяльності вітчизняних та зарубіжних спеціалістів.