Мета та завдання навчальної дисципліни: формування фахових навичок майбутніх соціальних педагогів у сфері лідерського стилю поведінки, самоменеджменту, дослідження і активної участі у вирішенні соціальних проблем суспільства, зокрема щодо насильства в сім’ї, торгівлі людьми, популяризації усвідомленого батьківства та конструктивного ставлення в суспільстві до людей з особливими потребами.

Основними завданнями вивчення дисципліни є: ознайомити студентів з формою групової соціальної роботи – тренінг, практично «програти» тренінг, дати «відчуття учасника» тренінгової групи; формувати у студентів лідерські якості, переконання у потребі активної життєвої позиції, уміння успішно спілкуватися, підвищувати позитивізм у взаєминах з іншими, усвідомлення ролі лідера в роботі команди, ознайомити з етапами вирішення конфліктів, сформувати у студентів уміння самоменеджменту як умови ефективної роботи, в тому числі раціонального використання часу, конструктивної поведінки в команді, делегування повноважень, постановки та досягнення цілей, визначення пріоритетів, взаємодії з громадськістю і пошуку ресурсів діяльності, планування процесів самопізнання та особистого росту; розкрити особливості особистісної позиції та взаємодії працівників соціальної сфери з людьми з особливими потребами, специфіку роботи з цією категорією населення; проінформувати про джерела пошуку інформації з основних питань курсу, ознайомити з організаціями, що працюють на подолання цих проблем.