Метою навчальної дисципліни „Менеджмент та маркетинг у інформаційному просторі” є освоєння магістром комплексу теоретичних і, частково, практичних знань з  основ поняття інформаційної сфери суспільства, її окремих елементів, методик формування і наповнення, маркетинговим управлінням комунікаціями, стратегічним плануванням та інноваційними маркетинговими технологіями у галузі видавничо-поліграфічної  справи, необхідних для фахової підготовки менеджера  для реалізації відповідних виконавських і  управлінських функцій.

Дисципліна „Менеджмент та маркетинг у інформаційному просторії” є фаховою для напряму підготовки „Видавничо-поліграфічна справа ”, що читається в 9-му семестрі 5 курсу в обсязі 3 кредитів, в тому числі 90 години аудиторних занять. З них 15 годин лекційних та 15 годн семінарських занять і 60 годин самостійної роботи. Закінчується заліком наприкінці 9-ого семестру.