Сучасні процеси глобалізації і розвитку комунікаційних технологій створюють

безліч можливостей для реалізації найсміливіших бізнес-ідей у світовому масштабі. 

Але статистика свідчить, що більшість таких ідей, навіть дуже перспективних, так і 

залишаються на папері, або ж спроби їх реалізації скінчуються провалом. Це 

стається через невміння підприємців грамотно сформулювати і презентувати ідею 

свого бізнесу, відшукати джерела його фінансування, спланувати і організувати 

реалізацію своєї бізнес-ідеї, врахувавши найбільш критичні вимоги і ризики. 

При цьому слід розуміти, що вказані завдання не є тривіальними. По-перше, не 

кожна ідея може бути придатна для подальшої комерційної реалізації. По-друге, при 

створенні нової компанії для реалізації старт-ап проекту існує цілий ряд факторів, які 

варто враховувати. По-третє, в умовах жорсткої конкуренції навіть розуміння 

факторів, що впливають на успішність старт-ап проекту, не дає гарантій його 

успішної реалізації, й іноді це не під силу навіть великим й успішним корпораціям. 

Так, однією з основних причин виникнення, успішного розвитку та подальшого 

існування старт-апів вважають неповороткість і повільність великих корпорацій, які 

успішно використовують уже наявні продукти, а розробкою і створенням нових майже 

не займаються. Тому старт-апи, завдяки своїй мобільності в плані втілення нових 

ідей становлять конкуренцію великим корпораціями.

Отже, фахівцям, які в майбутньому планують розпочати власний бізнес або ж 

брати участь у проектах розвитку корпоративного бізнесу, конче необхідно набути 

ключових знань і навичок з управління старт-ап проектами.