Сучасні процеси глобалізації і розвитку комунікаційних технологій створюють
безліч можливостей для реалізації найсміливіших бізнес-ідей у світовому масштабі.
Але статистика свідчить, що більшість таких ідей, навіть дуже перспективних, так і
залишаються на папері, або ж спроби їх реалізації скінчуються провалом. Це
стається через невміння підприємців грамотно сформулювати і презентувати ідею
свого бізнесу, відшукати джерела його фінансування, спланувати і організувати
реалізацію своєї бізнес-ідеї, врахувавши найбільш критичні вимоги і ризики.
При цьому слід розуміти, що вказані завдання не є тривіальними. По-перше, не
кожна ідея може бути придатна для подальшої комерційної реалізації. По-друге, при
створенні нової компанії для реалізації старт-ап проекту існує цілий ряд факторів, які
варто враховувати. По-третє, в умовах жорсткої конкуренції навіть розуміння
факторів, що впливають на успішність старт-ап проекту, не дає гарантій його
успішної реалізації, й іноді це не під силу навіть великим й успішним корпораціям.
Так, однією з основних причин виникнення, успішного розвитку та подальшого
існування старт-апів вважають неповороткість і повільність великих корпорацій, які
успішно використовують уже наявні продукти, а розробкою і створенням нових майже
не займаються. Тому старт-апи, завдяки своїй мобільності в плані втілення нових
ідей становлять конкуренцію великим корпораціями.
Отже, фахівцям, які в майбутньому планують розпочати власний бізнес або ж
брати участь у проектах розвитку корпоративного бізнесу, конче необхідно набути
ключових знань і навичок з управління старт-ап проектами.