1. Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Основи комунікації в соціальній роботі» є розвиток і вдосконалення комунікативної компетентності студентів у взаємодії з клієнтами.

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи комунікації в соціальній роботі» є:

ü  узагальнити інформацію про види, рівні, типи спілкування;

ü  навчити аналізувати поведінку людей в залежності від типу спілкування;

ü   сформувати у студентів професійні уміння володіти різними видами мовленнєвої діяльності у соціальній сфері.

 

1.3. Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:

знати:

- історичні тенденції розвитку міжособистісного спілкування;

- види, рівні, типи спілкування;

- мовні стратегії ефективної соціально-мовленнєвої взаємодії;

- особливості вербальної та невербальної комунікації;

- правила психолого-педагогічного спілкування;

- стадії міжособистісного розуміння.

вміти:

- створювати дружню, комфортну атмосферу спілкування;

- використовувати механізми взаємовпливу;

- застосовувати технології успішності спілкування;

- адекватно інтерпретувати поведінку інших людей, переходячи від оцінювання до розуміння;

- долати бар`єри спілкування;

- бачити ситуацію очима партнера (рефлексія);

- сприймати почуття іншої людини як власні (емпатія).