1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Основи комунікації в соціальній роботі» є розвиток і вдосконалення комунікативної компетентності студентів у взаємодії з клієнтами.
1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи комунікації в соціальній роботі» є:
ü узагальнити інформацію про види, рівні, типи спілкування;
ü навчити аналізувати поведінку людей в залежності від типу спілкування;
ü сформувати у студентів професійні уміння володіти різними видами мовленнєвої діяльності у соціальній сфері.
1.3. Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні:
знати:
- історичні тенденції розвитку міжособистісного спілкування;
- види, рівні, типи спілкування;
- мовні стратегії ефективної соціально-мовленнєвої взаємодії;
- особливості вербальної та невербальної комунікації;
- правила психолого-педагогічного спілкування;
- стадії міжособистісного розуміння.
вміти:
- створювати дружню, комфортну атмосферу спілкування;
- використовувати механізми взаємовпливу;
- застосовувати технології успішності спілкування;
- адекватно інтерпретувати поведінку інших людей, переходячи від оцінювання до розуміння;
- долати бар`єри спілкування;
- бачити ситуацію очима партнера (рефлексія);
- сприймати почуття іншої людини як власні (емпатія).
- Викладач: Равлюк Тетяна Анатоліївна