Мета: ознайомлення студентів із концепціями та практичним  досвідом запровадження електронного врядування в Україні та світі.

Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні досягти таких компетентностей:

знати:

– категорійно-понятійний апарат проблематики інформаційного суспільства та електронного урядування;

 – загальні принципи, методи та моделі електронного урядування;

 – класифікацію, ієрархію та систему адміністративних послуг;

 – нормативно-правові засади забезпечення розвитку інформаційного суспільства та електронного урядування;

– сутність, значення та основні етапи формування електронного уряду в Україні;

– основні принципи, напрями і механізми трансформації системи публічного управління в Україні у відповідності з вимогами інформаційного суспільства;

 – організаційну систему управління впровадженням електронного урядування в Україні.

вміти:

– оцінювати та аналізувати стан електронного урядування;

 – застосовувати набуті навички в практичній діяльності щодо інформаційної політики;

 – оцінювати стан ведення органами державної влади та місцевого самоврядування своїх електронних інформаційних ресурсів;

 – використовувати найкращий зарубіжний та вітчизняний досвід у цій сфері;

 – здійснювати комплексний аналіз рівня готовності органів державної влади та місцевого самоврядування до впровадження сучасних інформаційно- комунікаційних технологій;

 – організовувати обробку документації з метою здійснення інформаційного забезпечення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, установи або організації засобами сучасних інформаційно- комунікаційних технологій; – застосовувати комунікаційні та інформаційні технології в процесі підготовки, прийняття та впровадження управлінських рішень.