Досягнення мети забезпечується формуванням і розвитком у студентів міжкультурної компетенції, яка включає в себе наступні компоненти:
: засвоєння фонетичного, граматичного, лексичного матеріалу в межах передбаченої програмою тематики, необхідного для реалізації комунікативного наміру у відповідних сферах і ситуаціях спілкування; розвитку уміння та навичок читання адаптованих та оригінальних текстів, здатності точно й адекватно розуміти текст;
: розвиток умінь і навичок монологічного, діалогічного та писемного мовлення; формування у студентів релевантної комунікативній ситуації мовленнєвої поведінки; формування уміння сприймати та розуміти монологічні та діалогічні висловлювання носіїв мови в межах соціально-побутової, сімейної, соціально-культурної тематики в середньому темпі мовлення;
: оволодіння лінгвокраїнознавчими, соціокультурними і соціально-психологічними навичками, знаннями та вміннями, які забезпечують здатність та готовність особистості до міжкультурного діалогу; формування толерантності;
Основним завданням вивчення дисципліни є формування у студентів комунікативної компетенції
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
§ демонструвати вільне володіння лексичними та граматичними одиницями, що вивчаються;
§ розуміти на слух стандартне мовлення у живому викладі або аудіозапису на знайому тематику;
§ вільно та ефективно приймати участь у спілкуванні з носіями мови на теми, що вивчаються;
§ надавати чіткий та детальний опис об’єктів, подій, коментуючи недоліки та переваги висловлювати власну точку зору;
§ володіти різними видами читання на матеріалі тематичних текстів.
Оволодіння системою англійської мови здійснюється через спеціально відібраний та системно організований мовний матеріал з чинних навчальних посібників