Мета навчальної дисципліни: Метою викладання дисципліни «Корпоративна культура та лідерство» є оволодіння студентами сучасними уявленнями про корпоративну культуру, методи її діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу організації, підвищення її цілісності. Метою викладання дисципліни є підвищення компетентності студентів у науці і мистецтві управління персоналом соціокультурних установ і командами при виконанні проектів, у тому числі інноваційних.

  «Корпоративна культура та лідерствотрадиції, тобто фактори культури.

рішення.

задач, які складають структурно-логічну схему курсу:

теорії керування персоналом і як б) прикладну культурологію;

підходи, концепції, наукові теорії;

організацій та підрозділів;

культури у конкретній установі;

узагальнення;

сили, що позитивно впливає на підвищення ефективності виробництва.

надати базові знання про сутність, сучасні концепції та типології корпоративної культури;

ознайомити з методами діагностики та корекції корпоративної культури та сформувати навички її дослідження і формування;

уяснити значення корпоративної культури для формування позитивного іміджу установи соціокультурної сфери та налагодження зв'язків з громадськістю;

сформувати у студентів первинні практичні навички управління проектними групами, командами та колективами. Знання теорії і методів управління командами необхідні для успішного продукування та реалізації інноваційних проектів у соціокультурній сфері.

 

1.3. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні отримати

з н а н н я:

базових понять (соціальна ідеологія, корпоративна культура, субкультури, запобігання кризам та конфліктам, команда, лідерство, тімбілдинг) та основних підходів до їх аналізу у соціокультурній сфері;

основних завдань корпоративної культури та її значення для структур соціокультурної сфери;

чинників, що впливають на особливості корпоративної культури, напрямів і форм роботи з формування корпоративної культури;

типів і стратегій командної взаємодії, а також змісту та психологічних основ формування лідерства в команді;

професійно важливих якостей і компетенцій керівника, необхідних для його роботи в команді;

життєвих циклів команди, кризи становлення і розвитку команди в організації;

інструментів формування командного духу і структури команди, етапів розвитку команди та основ групової динаміки;

прикладних аспектів формування та прояву корпоративної культури та тімбілдингу у соціокультурній сфері (зокрема, в освіті, в культурі та індустрії дозвілля, у шоу-бізнесі, у соціальній сфері, в діяльності громадських організацій тощо).

 

в м і н н я:

застосовувати одержані знання для проведення наукового аналізу стану й напрямів розвитку громадської думки щодо культурної політики та роботи відповідних служб;

проводити аналітичну і дослідницьку роботу з оцінки стану корпоративної культури;

формувати корпоративну культуру за допомогою вивчених технологій;

транслювати цінності всередині організації;

використовувати корпоративну культуру для зміцнення іміджу організації;

використовувати прийоми зміни корпоративної культури для оптимізації зв'язків організації з громадськістю;

планувати оцінку ефективності діяльності команди, розраховувати економічну і соціальну ефективність команди;

формувати команду для вирішення поставлених цілей, управляти конфліктами і стресами в команді;

реалізувати заходи, пов’язані із організацією інформаційного обміну та досягнення порозуміння між окремими групами в колективі та визначати етап розвитку команди;

визначати ступінь вираженості компетенцій керівника, виявляти стратегії його мислення;

аналізувати, оцінювати та розвивати власні здібності працювати в команді, керувати людьми та підкорятися;

володіти раціональними та ефективними технологіями тімбілдингу в соціокультурній сфері, які доповнять спеціальні знання і розширять сферу майбутньої професійної діяльності.

створити команду, яка може діяти в складних, неоднозначних, стресових, конфліктних ситуаціях, де кожен учасник розуміє і приймає мету командної роботи, рахується з думкою колег, знаходить ефективне рішення в кожній ситуації.