Навчальна дисципліна «Маркетинг» належить до переліку нормативних (обов’язкових) навчальних дисциплін за освітнім рівнем «бакалавр» (ОПП "Менеджмент туристичної індустрії") , що пропонується в рамках циклу професійної підготовки здобувачів вищої освіти на другому році навчання.

Вона забезпечує формування у студентів професійно-орієнтованої компетентності системного світобачення та спрямована на засвоєння теоретичних і практичних знань з маркетингу, як необхідної складової для прийняття ефективних  управлінських рішень у рахуванням тенденцій змін маркетингового середовища.

 Метою навчальної дисципліни "Маркетинг" є формування у студентів – майбутніх менеджерів у сфері туристичного бізнесу наукового світогляду та знань з теорії, методології маркетингу, вироблення вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності підприємства.