Пріоритетні напрями розвитку навчально-виховного процесу у сучасній школі спрямовують педагогічну діяльність на всебічний розвиток дитини як особистості й найвищої цінності суспільства, виявлення її талантів, розумових і фізичних здібностей; на виховання громадян, здатних до свідомого суспільного вибору і творчого збагачення культурного потенціалу країни. Зважаючи на це, підготовка майбутніх педагогів повинна забезпечувати реалізацію сучасних вимог суспільства.

Метою є забезпечення знаннями студентів про основні дидактичні категорії, методи і форми навчання. Розширити розуміння ними функцій управління освітою. Привити усвідомлення необхідності постійного самовдосконалення у педагогічній роботі і застосування у навчальній і управлінській роботі видповідного матеріально-технічного забезпечення.