Навчальну дисципліну «Організація інноваційних бізнес-процесів та управління стартапами» віднесено до групи нормативних дисциплін циклу професійної та практичної підготовки ОР «Бакалавр» за освітньою програмою «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Вона є своєрідним вступом до вивчення дисциплін циклу професійної підготовки. Вивчення дисципліни дає можливість студентові зформувати системи знань і практичних навичок у створенні і управлінні стартапами на початковій стадії, підготувати студентів до участі в інкубаційних, акселераційних і грантових програмах підтримки стартапів.

 

1.      Мета навчальної дисципліни

 

Мета дисципліни: формування системи знань і практичних навичок у створенні і управлінні стартапами на початковій стадії, підготовка студентів до участі в інкубаційних, акселераційних і грантових програмах підтримки стартапів.

 

2.      Пререквізити

 

Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає, прослухавши такі навчальні дисципліни, як: «Економіка бізнесу», «Економіка праці та соціально-трудові відносини»; «Економіка підприємства», «Підприємництво», «Підприємництво та власний бізнес».

 

3.      Результати навчання студента

Загальні та фахові компетентності

ЗК 7. Здатність працювати в команді. 

ЗК 8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. 

СК 12. Здатність застосовувати навички планування та обґрунтовувати бізнес-плани, інноваційно-інвестиційні проекти, стратегію економічної діяльності

Програмні результати навчання

ПРН 14. Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.

ПРН 20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків.

●                  інтегрований в студентську стартап екосистему України;

●                  повністю орієнтується в основних поняттях про стартапи;

●                  має розуміння як розвивати власний стартап;

●                  має перший проект з бізнес-моделлю, маркетинговим планом,  командою;

●                  має перспективи розвивати цей проект далі в інкубаційних або акселераційних програмах;