Дисципліни, що забезпечуються викладачами економічного факультету
Управління продажами
Навчальна дисципліна "Управління продажами" призначена для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, шо навчаються за спеціальністю "Маркетинг" і є важливою компонентою освітньої програми "Маркетинг".
Методика викладання фахових дисциплін (Економічний факультет)
Навчальний предмет "Методика викладання фахових дисциплін" допомагає сформулювати у магістрв систему педагогічних знань і навичок з підготовки публічних вуиступів на актуальні фінансові теми, з викладання фінансових дисциплін, створення умов для стимулювання у слухачів прагнення до знань. За результатами навчання формуються знання та розуміння теоретико-методологічних і практичних інструментів у дослідженнях сучасних фінансових явищ та процесів, здатність пояснити широкий діапазон явищ і процесів фінансової сфери, вміння подати комплексну інформацію.
Теорія публічних фінансів (Економічний факультет)
Зачення сфери публічних фінансів зумовлена, перш за все, масштабами контрольованих урядовими структурами та місцевим самоврядуванням фінансових потоків, які зачепають інтереси і потреби всього населення, усіх галузей і сфер економіки. Через податково-бюджетні канали проходять, цетралізуються, усуспільнюються та використовуються як суспільний ресурс, кошти, еквівалентні від третини до половини ВВП країни. Наука повинна активно досліджувати ті явища і процеси, які здійснюються у сфері публічних фінансів як суперечливому поєднанні економічного і політичного.
Власний бізнес
Власний бізнес - це відносини, які виникають між людьми у зв'язку з організацією, функціонуванням і розвитком власної справи чи бізнесу. По суті, це інше відображення того суспільного явища, яке в класичній політекономії прийнято називати виробничими відносинами. Тому будь-яка діяльність суб'єктів підприємницьких відносин є їх особиста справа, а обмін діяльністю і результатами діяльності, який має місце у будь-якій формі суспільного виробництва, є обмін справами, діловими відносинами чи, іншими словами, відносинами бізнесу. Отже, люди, які вступають у такі ділові відносини, стають діловими людьми, або бізнесменами. Мета даного курсу - дати загальне уявлення про бізнес, розглянути його соціально-економічний зміст, розкрити механізм створення власної справи, показати процеси функціонування, інфраструктурного обслуговування і забезпечення бізнесу, а також висвітлити проблеми його управління і державного регулювання і на цій основі спробувати сформувати підприємницький тип мислення, так необхідний для розвитку бізнесу.