Курси факультету педагогіки, психології та соціальної роботи
Спеціальна педагогіка
Фахівець з соціальної роботи як професіонал і
спеціаліст в галузі людських взаємин повинен знати закономірності аномального
розвитку порівняно з нормальним онтогенезом, а також особливості структури
дефекту у різних груп дітей з особливими потребами. Навчальна дисципліна
забезпечує формування таких необхідних соціальному працівнику навичок, як
вміння і готовність брати на себе відповідальність, керувати власним часом,
організовувати робочий день, планувати та вирішувати, конструктивно визначати
пріоритети у вирішенні професійних проблем, формування громадської думки щодо
важливих соціальних проблем сьогодення
Інноваційні методи соціальної роботи
Мета та завдання навчальної дисципліни: є засвоєння майбутніми соціальними працівниками основних принципів надання фахової допомоги і взаємодії з проблемними категоріями населення; розуміння суті як психологічних так і соціологічних процесів, що відбуваються на рівні людської свідомості і можуть перешкоджати позитивній соціалізації людини. На основі цього можна розробляти новітні методи оптимізації адаптації особистості до мінливих умов середовища. Отримані теоретичні знання і практичні навички з предмету «Інноваційні методи соціальної роботи» повинні стати основою для майбутнього творчого пошуку студента в процесі фахової діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Інноваційні методи соціальної роботи» є формування і розвиток умінь і навичок фахової компетенції соціального працівника щодо вироблення інноваційних форм і методів соціальної роботи з різними категоріями населення.
Педагогіка (для спеціальності "Психологія")
Курс орієнтований на засвоєння студентами педагогічних знань, формування у них умінь аналізувати педагогічну діяльність та оцінювати її результати.
Соціальний аудит та інспектування копіювання 1
Соціальний аудит та інспектування – нове явище в сучасних суспільних
науках і соціальній практиці світового ринкового господарства. У теоретикометодологічному плані соціальний аудит спирається на концепцію
соціоекономіки – міждисциплінарну наукову дисципліну, в центрі якої
знаходиться процес відтворення людських ресурсів. Практичне значення
соціального аудиту та інспектування полягає в тому, що вони можуть служити
в якості ефективного інструменту регулювання соціоекономічних відносин і
тим самим значно підвищувати рівень управління людськими ресурсами, що є
вирішальним фактором виробництва в умовах сучасного ринкового
господарства.
Історія дитячої психології ( спеціальність 012 "Дошкільна освіта")
Навчальна дисципліна "Історія дитячої психології" присвячена основам розуміння розвитку психіки дитини в історичній перспективі і на сучасному етапі. У процесі вивчення дисципліни студенти знайомляться з історією становлення дитячої психології, її предметом, завданнями та методами; вивчають проблеми дитячої психології та їх вирішення у різні історичні епохи; передумови для виокремлення дитячої психології як самостійної наукової дисципліни та вирішення основних проблем дитячої психології в основних психологічних школах і напрямах: психоаналізі, біхевіоризмі, гештальтпсихології, генетичній та гуманістичній психології, генезис вітчизняної дитячої психології та шляхи побудови сучасної дитячої психології.